Brand door kortsluiting in stekkerdoos Barbiershoeve Apeldoorn

Apeldoorn – Omstreeks 18.30 uur werd de brandweer opgeroepen voor een woningbrand, aan de Barbiershoeve in Apeldoorn. 

Toen de brand uitbrak was er een oudere dame in de woning, deze heeft snel en ongedeerd de woning kunnen verlaten. 

Alerte buurtbewoners kregen lucht van de brand en hebben hierop actie ondernomen. Met een blusdeken hadden ze de brand snel gedoofd. De brandweer heeft de woning uiteindelijk alleen nog geventileerd. 

Uiteindelijk bleek kortsluiting in een stekkerdoos de oorzaak van de brand.