Man wordt niet lekker door koolmonoxide

Apeldoorn – De hulpdiensten zijn dinsdagmiddag gealarmeerd nadat een bewoner van een appartement aan de Casper Fagelstraat in Apeldoorn zuid, niet lekker was geworden. Hij vertrouwde het niet en belde de brandweer.

Deze voerde metingen uit en hieruit bleek dat er in het appartement een verhoogde concentratie koolmonoxide aanwezig was. De brandweer heeft het appartement geventileerd waarna zij retour konden.

Een toegesnelde ambulance heeft de bewoner gecontroleerd en behandeld in een ambulance maar hij hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Een installatiebedrijf is ter plaatse gekomen om de oorzaak te achterhalen.